ארה"ב: חבר קונגרס סחר במידע פנים ונעצר על ידי ה-F.B.I

    מוטי סבן No Comments on ארה"ב: חבר קונגרס סחר במידע פנים ונעצר על ידי ה-F.B.I

    על פי החשד, חבר הקונגרס ששימש כחבר דירקטוריון של חברת תרופות, העביר מידע חסוי לבנו, כתוצאה מהמידע המועבר, הרוויח בנו כסף רב ממניות החברה

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על תרופות: חבר קונגרס רפובליקני ממדינת ניו יורק, כריס קולינס, הסגיר את עצמו לידי ה-F.B.I  לאחר שהואשם בהונאות ניירות ערך, הונאות תיל והצהרות כוזבות, כך הודיעה היום (רביעי) המחלקה המשפטית.

    חבר הקונגרס קולינס, נעצר היום על ידי ה F.B.I  שכנגדו האשמות בסחירת מידע פנים. פרקליטיו אנרו היום לתקשורת: כי קולינס יענה על כל האשמות בעניינו, הוא ייצא חמסע הגנה נמרץ בכדי לנקות את שמו הטוב.

    הדו"ח של האתיקה הא-מפלגתית, המוצג כנגד קולינס, מפרט כיצד חבר הקונגרס, נפגש עם פקידים במכון הלאומי לבריאות כדי לדון בפיתוח של תרופה שנעשתה על ידי חברת 'פונדק', חברה אוסטרלית שקולינס שימש בה כחבר דירקטוריון, כך לפי הפרסום ב-bbc.

    בדו"ח נכתב: כי "יש סיבה מהותית להאמין כי חבר הדירקטוריון קולינס שיתף חומר מסווג, שאינו נלידיעת הציבור, בעניין רכישת המניות, תוך הפרה של חוקי החברה, קוד אתי והחוק הפדרלי בארה"ב."

    החשד הוא כי לאחר שהגיע מידע לידי קולינס, כח החברה נכשלה בפיתוח התרופה עליו שקדה, התקשר חבר הקונגרס לבנו, העביר לו את המידע החסוי, בכדי שהוא ירוויח כסף מהמידע היקר שהעביר לו, את המידע העביר לבנו באמצעות המייל, בזמן שהותו בבית הלבן.

     



    0 תגובות